Underbart väder...

Igår var det regn och rusk och jätteotäckt väder..
Idag är det sol och helt underbart!
Jag har varit ute och gått långpromenad med Doris, det var så härligt!
Solen värmde så skönt och fåglarna kvittrade, man fick nästan lite vårkänslor.. tihi!

När vi kom hem från promenaden passade jag på att träna lite kantarellsök också, det var så himla länge sen.. Hade lite kantareller i frysen som jag plockade fram. Det gick hur bra som helst, hon kom till och med ihåg att hon skulle sätta sig bredvid svampen för att markera att hon hade hittat :-) Så duktig våran tjej! Och hon tycker det är jättekul att leta svamp, far runt som en virvel på tomten här.. haha

Nu sja jag äta lite lunch, idag serveras spaghetti med lite pesto, mumma!

Sen ska jag iväg och jobba igen..
Imorgon är jag ledig, då ska Doris och jag och hälsa på Katta och Daimler, busa!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0