Ut med julen!

Idag har vi städat bort julen, ganska skönt och verkligen på tiden!
Har jobbat ganska mycket så det är först idag så jag har haft ordentligt med tid.

Den 6 februari ska jag, Lenisen och Kattis och på kryssning.. Det ska bli så väldans kul, längtar verkligen!
Vi lyxar till det lite och ska bo i en lite finare hytt ;-) Det kostar att ligga på topp.. haha

image101

Tänk vad trevligt och roligt vi ska kunna ha i den fina hytten, drick bubbelvin och flamsa.. hihi

Nu ska jag gå ner och fortsätta städa och titta lite på skidskytte tror jag!

Ha det gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lenisen

Nu har jag också städat bort julen, har bara gardinerna i köket kvar, skönt!
Fin hytt vi ska ha =))))
Om tre veckor är vi snart hemma igen...
Vad du lyxar med mig, skämmer bort.=D
Fräckt!!=/

2008-01-17 @ 13:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0