Efter midsommar..

Midsommarafton var mycket trevlig, vi var ute hos Torbjörn och Katarina i deras stuga i Malmköping.
Totalt var vi 16st, med lilla Zinnia inräknad :-)

Apropå henne, så fick jag en förfrågan på midsommarafton... Om jag ville vara gudmor till henne, och det ville jag såklart :-)

Huga.. Nu åskar det här igen! Det var ju ett riktigt oväder inatt.. Tur att man inte var ensam hemma ;-)

Ikväll ska jag jobba, det var en som ville byta med mig, så att jag jobbar hans pass ikväll, så jobbar han mitt imorgon.
Och det spelar ju inte mig någon roll, då är jag ju ledig imorgon istället, så det går ju bra!

Det är ju meningen att vi ska vara hundvakt just nu, åt Zorro, en labbe från granngården. Meeen... Doris löper! Vi trodde att det hade gått över, men uppebarligen så hade det inte det. Zorro vart alldeles till sig och gnydde och pep och dreglade... och till slut blev han så till sig så han kissade på golvet :-/ Han brukar inte bry sig ett dugg om Doris i vanliga fall, han så pass gammal så han brukar bara tycka att hon är jobbig. Men nu var det tvärtom.
Så nu får stackars pappa vara hundvakt istället... hehe..
Men vi ska väl försöka senare i veckan igen och se om det går bättre då, hon kan ju inte löpa hur länge som helst!

Nu är det 32 dagar kvar tills vi åker till Naxos.....

Längtar lite grann sådär... hehe!

Nu jobbar jag 4 pass den här veckan, sen har jag två veckors semester, najs! Sen jobbar jag typ 8 pass till, och sen åker vi :-D

Kram så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0