Nytt jobb :-D

Kom på att jag har ju glömt skriva att jag har fått nytt jobb!
1 september börjar jag jobba som undersköterska på Vidarkliniken, ska bli riktigt kul!
Det är dessutom en fast tjänst, eller ja, 6 månaders provanställning till att börja med, men det är det ju nästan alltid.
Så det ska nog bli bra! :-)

Nu jobbar jag min sista hela monstervecka, har tagit semester så smart så att jag slipper dom här veckorna i sommar.. najs!
26 juli åker vi till Naxos, det har jag kanske inte heller talat om? Hehe... mycket nu!

Nu måste jag återgå till köket, Tomas mamma kommer snart, så jag håller på och fixar lite mat! Hon ska sova här inatt..
Själv ska jag ju jobba hela jäkla helgen.. Men det känns helt okej med tanke på att det nog är sista helgen fram till september som jag jobbar!

Hej då :-)


Kommentarer
Postat av: sassa

lyckoost, jag jobbar varje helg, är ledig en helg i september... det ser jag framemot... :/

2008-06-21 @ 22:58:21
URL: http://sassasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0