SEMESTER

Smaka på det ni...
Visserligen bara två veckor, men det är mer semester än jag haft senaste 3 åren..
så det blir skönt!
Sen ska jag jobba lite igen... och sen drar vi till Grekland :-)

Veckan som kommer är ganska fullproppad.. men det är bara roliga saker!

Imorgon förmiddag ska jag till Madde och hälsa på henne och hennes lilla bebis Kid.. Efter det
åker Doris och jag till mamma i stugan, bada, åka båt och slappa!
Vi kommer hem på onsdag igen, och då kommer Lina och Hedda och hälsar på, det ska bli jätteskoj, verkligen dax att Doris och Hedda får träffas och busa loss ordentligt.... och Lina och jag får ju dricka vin såklart ;-)
Torsdag ska jag till frissan... slinga och klippa tror jag det blir.
Fredag är det vinkväll hos Lenisen..weee!
Och slutligen på lördag så ska vi på 30-årsfest hos Linda och Chrille!
Kan tänka mig att jag behöver vila lite på söndag :-)

Och nästa måndag kommer Doris bror Daimler och ska vara här i två veckor, då blir det ös, men det är superkul för Doran, dom tycker så mycket om varandra!

Hoppas att jag kan återkomma med lite bilder när denna vecka är över!

Ha det gott!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0