Långledig...

Ja nu är den tuffa arbetsveckan på 58 timmar över, och jag har åtta dagars ledighet framför mig, har visserligen "bara" 6 kvar nu.. Men det känns riktigt najs!

Igår var jag på Ikea med Kattis och shoppade lite, alltid kul!
På kvällen var jag hos Lenisen och åt god mat och drack lite vin, också alltid kul :-) Så lite seg är jag allt idag!

Det är fint väder ute, men tyvärr väldigt blåsigt, inte så skönt.. men man får väl ge sig ut på en liten promenad sen i solen..

Igår fyllde Oliver 3 år, han fick ett katt-tält som jag köpte på Ikea.. men inte sjutton vill han ligga i det heller :-(  Här försöker man göra sig till..
Och idag fyller Xander 3 år, ska ringa och gratta honom sen när han har kommit hem från dagis.

Helgen kommer mest bestå av kalajs.. Kattis ska ha lite partaj på lördag, skoj skoj!
Och på söndag är det Xanders tur att ha kalas!

Tack för mig... för denna gång

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så, nu har jag uppdaterat:-)

Puss o kram

2008-03-28 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0