Mitt i natten..

Ja mitt i natten sitter jag här och ugglar! Jobbade till 23 idag och ska jobba natten som kommer.. så jag tänkte att det är väl lika bra att försöka hålla sig vaken så att man kommer in i "nattsvängen" på ett fint sätt :-)

Ska ju inte göra nåt speciellt imorgon, så jag får väl sova så länge jag vill! Har börjat lära mig det nu, att jag måste tillåta mig själv att sova ordentligt, inte få dåligt samvete för att det är saker som borde göras och man ska inte sova hela dagen och hej och hå! Har märkt att man  måste faktiskt få sova för att orka jobba natt, det funkar inte annars.. Så det så! Allt annat kan man göra när man är ledig sen :-)

Förkylningen hänger i fortfarande.. huvvaligen!

Sitter här med ett glas bubbelvatten, men jag känner nu att jag är riktigt hungrig..
Man kanske skulle ta sig en Varma Koppen

*poff*

Sagt och gjort, nu sitter jag här med en Varma Koppen :-)

image108
Ser väl smarrigt ut?

Tror att jag tar och lägger in lite fler bilder från senaste tiden när jag ändå är igång!

image109
Jenny på besök

image110
Picnic med Lenisen och Tjabo

image111
Alla vill smaka..

image112
Kattis i Annas fina kök

image113
Kattis, Jessica och Anna


Sådär, nu får det vara bra för idag!
Tror att jag snart ska gå och lägga mig.. regnet slår mot fönstrena, lite mysigt!

Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0