Trött i mössan

Jo jag fattar inte hur jag kan vara så trött?!
Är det för att jag börjat jobba natt måntro?
Har vänt på dygnet helt... både fredag och lördag var jag uppe till efter 3.
Och så sover man halva dagen.. :-(
Men det är kanske lika bra det, ska ju strax åka iväg och jobba, ikväll är det 19-23
Imorgon och på tisdag jobbar jag natt, så det är ju iofs ganska skönt att man är inne i nattsvängen..

I helgen har vi inte gjort mycket alls, mest slappat, bara varit iväg på några små utflykter!

På onsdag är jag ledig, så ska vi nog åka till Vingåkers Factory outlet och shoppa lite :-D


Det var allt för denna gång..

Baj baj

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu får du ta och rycka upp dig och inte vara så trött hela tiden.
I morgon ska vi oxå åka till Vingåkers factory outlet, jag ska shoppa jeans:-)
Ses vi efter påsk?
Puss

2008-03-20 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0