Tung natt..

...
Inatt var en jobbig natt, hade en del larm, och sen så var det 3 st som var jättedåliga inne på äldreboendet, och då ska man ju helst sitta och vaka hos dom. Så jag fick sitta hos en mellan larmen.. Ingen höjdare kan jag ju säga att sitta och vänta på att en människa ska sluta andas.. När man är döende så får man ju små andningsuppehåll precis tiden innan det är dax, varje gång hon fick det så hoppade mitt hjärta upp i halsgropen och jag tänkte NU.. men så kippade hon efter andan och fortsatte andas igen.. men till slut orkade hon inte mer..

Jag är ju så himla blödig så jag tycker sånt där är jätteotäckt! :-( Men man kanske vänjer sig lite med åren.. Fast det är väl inte konstigt om man tycker det förresten, man är ju inte mer än mänsklig!

Jag har precis vaknat och tänkte äta lite frukost sen ge mig ut i solen på en liten promenad..
Ikväll ska vi på hockey.. spännande spännande :-) Brorsan och jag ska käka lite thaimat innan. Mums!

Igår var Doris, jag, Lenisen och Tjabo ute på en jättemysig promenad, med tillhörande picnic. Kaffe och macka på en filt nere vid sjön, det var grejer det :-)

Dax att sätta fart!

Bye..

Kommentarer
Postat av: Anki

Jobbigt att behöva vaka men som sagt det är nog lite av en vanesak. Men gud så mystigt du verkar ha det på dagarna nu när du är ledig på dem. Långpromenader och picnic det låter det. Kanske dags att återupp ta våra promenader igen
Kramis

2008-03-06 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0