L-E-D-I-G

Så kom äntligen långledigheten igen!
Det är helt galet vad veckorna går fort när man jobbar så här, man hinner inte med. Det säger bara swisch :-)

Är grymt trött idag.. Igår var vi på Rallycross i Strängnäs, så jag sov bara drygt 4 timmar.
Idag fick jag inte heller sova så mycket, för jag skulle på utbildning kl 14... grrr
Så man känner ju att man ligger efter en del med sömnen, somnar väl som en gris i soffan ikväll.

Och vädret då? Det har vart fint väder hela helgen när jag har jobbat, och jag kan ju tala om att just nu regnar det!! Det är väl inte så man vill ha det när man är ledig..

Imorgon blir jag faster igen, riktigt kul! :-D
Det blir planerat kejsarsnitt, så dom ska vara på Södertälje sjukhus kl 7, så dom räknar med att bebisen ska få komma ut runt 8 tiden, spännande!
Jag sa åt min bror att man måste ringa eller sms:a och tala om hur det har gått, han lovade att försöka komma ihåg det :-) Hehe, jag förstår att man har mycket annat att tänka på just då...

Har faktiskt nästan ingenting planerat för veckan, riktigt skönt! Annars blir lätt den här lediga veckan fullbokad med saker för att man vill hinna med så mycket som möjligt när man är ledig..
Imorgon ska jag bjuda pappa på middag tänkte jag.. Tomas jobbar kväll hela veckan, så tråkigt att äta ensam hela veckan, och när jag är ledig älskar jag att laga mat, så då kan det vara kul att ha någon att bjuda, laga bara till sig själv är ju ingen höjdare precis.

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0