Snart slut på det roliga..

.. för den här gången!
Men jag måste säga att jag prickade ju in vädret ganska bra till min ledighet den här gången :-)
Det har ju varit otroligt skönt, speciellt i helgen!

Vad har jag gjort då?

Jag har slappat, städat, varit på zoo, grillat hos brorsan, grillat hos Kattis, grillat hemma, druckit vin...
Ja ungefär så... mycket grillning blev det, men det är ju så gott!

I eftermiddag ska jag och äta lite hos Lenisen, sen börjar ju jag jobba kl 19. Och medan jag jobbar så ska Lenisen på vinkväll hos Mari, det finns ju ingen rättvisa här i världen ;-)
Men då passar det sig ju så bra så då åker hon med mig in till Gnesta när jag ska jobba, och sen skjutsar jag hem henne när jag slutar vid 23, perfekt ju!

Just det, igår var vi och hälsade på Katta och Daimler. Oj så hundarna hade saknat varandra, jag vi med såklart.. haha.. Vi ska ha Daimler två veckor i sommar när Familjen Larsson ska på semester, det ska bli jättekul, och kul för Doris!

Dax för en promenad i solen..

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0