Sol ute..

.. sol inne, sol i hjärta, sol i sinne ;-)

Nu har jag en skön långledighet fram för mig, inte helt fel!

Vad jag har förstått av metereologerna så ska det bli kanonväder, och det tackar man ju inte nej till.

Har inte några större planer för veckan, ska bara försöka njuta, har lärt mig nu att dom här dagarna går rysligt fort, så det gäller att passa på.
I eftermiddag ska Tomas och jag åka och storhandla (vuxet!)
Och jag tror att jag ska göra köttbullar ikväll, med potatismos och lingonsylt, allt hemgjort förstås (vuxet!)
Det är ju väldans smarrigt...

Det blev ett kort inlägg, för jag ska ta mig en dusch och försöka vakna upp ur den här dvalan som jag just nu befinner mig i, sov ganska lite idag, för att försöka komma i fas.

Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhh.... njut av solen, själv sitter jag inne och sliter med min uppsats :( Vit som ett lakan... :D får nog fuska lite med brun utan sol :P Kram till dig

2008-05-05 @ 14:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0