Jag smälte..

.. igår när jag var och hälsade på Marita, Xander och Zinnia..
När jag skulle åka hem så sa jag: Hejdå Xander. Då sa han: Hejdå, jag älskar dig!
Hihi.. han är ju för go alltså :-) Man kan ju inte bli annat än glad!
Jag tror att jag är lite av en favorit där ;-)
Zinnia börjar bli stor nu, skrattar och gurglar!

Nu börjar den här härliga jobbhelgen (igen)
Jobbar nu fredag, lördag, söndag och måndag, sen är jag äntligen ledig på tisdag, och sen jobbar jag onsdag, torsdag och fredag!
Nästa lördag ska vi ut och äta Tapas, jag, Jenny, Alex och Tove. Det ska bli riktigt trevligt, var väldigt längesen vi sågs nu.

På måndag ska huset besiktas, hoppas det går bra och att han inte hittar några större fel.

Dax att ta en dusch, Mårten kommer snart hit med Zorro, han ska vara här ikväll medan Mårten är på bröllop.

Hejdå hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0