Härlig helg!

Jag har haft en toppenhelg!
I fredags var det tjejmiddag, och mina bästa vänner var samlade på samma ställe, kan det bli annat än bra!?
Tack tjejer för en riktigt kul kväll! <3 Bilder kommer eventuellt senare, om inte annat på facebook ;-)

Igår hade vi en riktig slappardag, skönt... Vi gjorde hemmagjord pizza, kollade på tv, och somnade tidigt. Sånt behövs ibland.

Idag har Tomas och jag varit och tittat på ett hus i Vattubrinken, och jag blev störtkär!
Där vill jag bo!
Det är en visning imorgon också, och sen blir det väl budgivning, så vi får väl se om vi kan hänga med där eller vad som händer.. Och att huset låg ca 200m från Linda och Chrille gjorde ju inte saken sämre.

Imorgon är min inskolning slut och jag ska börja jobba "på riktigt".. ta egna patienter och så, spännande, men också lite nervöst. Men jag trivs i alla fall jättebra på nya jobbet, vilket känns bra!

Vi hann även med att hälsa på hos min bror en snabbis idag, Zinnia var jätteglad, satt och flinade, skrattade och gurglade mest hela tiden... Så söt så!
Xander frågade när han och jag ska åka till Zoo nästa gång :-) Så man får väl ta det någon gång framöver igen.

Snart dax att sova, ska upp tidigt imorgon.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0