Jobba jobba joooobba!

Jobbhelg... men andra ord, inte så rolig helg!
Nog för att jag trivs otroligt bra på mitt nya jobb, och tiden går jättefort när man är där..
Men... Helg är ändå helg! Jag jobbade eftermiddag igår, och gör detsamma idag.

Hela nästa vecka har jag kurs, det ska bli riktigt intressant, alltid kul att lära sig nya saker.

Vi väntar på att mäklaren ska ringa, vi gav ett bud på huset i Vattubrinken i fredags, så nu är vi lite smått nervösa och väntar på besked! Senast måndag skulle han höra av sig.. Läskigt ju..

På tisdag ska vi på en till visning, i Sandviken, också fint hus!

Nu börjar det bli dax att förbereda sig för att åka och jobba.

Baj baj för denna gång..

Kommentarer
Postat av: Lenisen

Men kära nån, Sandviken var ju om möjligt ännu ännu finare!! Wow!

2008-09-23 @ 18:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0