Long time no see...

För en vecka sen började jag på nya jobbet, och än så länge trivs jag jättebra, det verkar toppen!
Och det blir ju roligare och roligare för varje dag, eftersom man lär sig mer och mer och kan vara mer självständig.

Igår blev jag ett år äldre och förhoppningsvis lite klokare ;-)
Mamma och Lasse var här och fikade, och jag fick en fin stooor blomma.
Av pappa och Anita fick jag en utflykt till Skeppsta glashytta, titta när dom blåser glas, och välja nånting ur butiken där. Och jag kan ju säga att det är inte billigt, jag valde ett tjusigt glas... det kostade 260 kr! Det är ju inte så att man köper en hel uppsättning på en gång.. hehe!
Sen åkte vi till Mariefred och åt på restaurang Strand, väldigt gott! Även det bjöd pappa på :-)

I lördags var vi på Sverige-Finland i Axa sport center som det numera så fint heter!
Det var väl sådär, matchen var ingen höjdare och sverige förlorade ju dessutom.
På kvällen var vi hos Pontus och drack lite vin och nån drink och bara satt och snackade och hade trevligt i största allmänhet..

Idag jobbar jag eftermiddag, alltså 13.30-21.30 och imorgon förmiddag 7-15

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Sassa

DU ÄR UTMANAD, KOLLA MIN BLOGG

2008-09-10 @ 22:12:10
URL: http://sassasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0