Uppdatering...

En liten uppdatering av hur mitt liv ser ut just nu..

Kryssniingen var kanonkul verkligen, vet inte ens om jag vågar lägga upp några bilder från den, haha!
Jenny och jag kom väl i säng vid 6-tiden eller nåt sånt :-)

Mäklaren har äntligen hört av sig, vi sa träffa honom imorgon kl 18, spännande... tänk om huset blir vårt!

Jag är ledig idag, ska väl egna tiden åt att städa, kul kul! Men det är ju tyvärr så.. Så fort man är ledig så måste man städa och göra andra "måsten", för att man har jobbat så mycket så man inte hunnit med det!
Jag ska försöka klämma in en fika med Lenisen idag oxå.

Tjing tjing..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja du, du behöver inte lägga upp korten för min skull... ha ha:-)

2008-09-30 @ 10:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0