Björkarna har slagit ut!

Jaaa det har dom! Det börjar bli riktigt grönt ute.. Härligt!

Idag är det Valborgsmässoafton, men det skiter väl jag i, ska jobba ikväll och imorgon bitti!
Så tröttsamt.. och jag blir upprörd när jag tänker på att jag har jobbat varenda "afton" sen jag började på Vidarkliniken.
Jul, nyår,påsk, valborg och jag har även midsommarafton på mitt schema, men jag kommer vägra, dom får säga vad dom vill, nån rättvisa måste det väl finnas? Bah
Vissa säger " Ja men tänkt vad mycket pengar du tjänar!" Jo om det ändå vore så väl.. dom där futtiga extra kronorna i timmen gör inte så mycket, och dessutom är det ändå inte värt det. Tomas kommer ju fasiken säga upp kontakten med mig, jag bara jobbar och jobbar...
Nu ska jag sluta vara upprörd.. :-)

Igår somnade jag i soffan framför hockeyn, så jag missade den rafflande avslutningen.

Nu ska jag hoppa ur morgonrocken och klä mig för att gå ut på en preomenad med Doris i det sköna vädret.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0