Härliga vår!

Jag kan inte få nog av solen och våren just nu! Det är så härligt..

Är ledig idag, helt perfekt =) Har suttit ute i solen en stund, jätteskönt! Ska snart ut igen.

Jag tror att det här kommer blir en riktigt bra vecka, det känns så, lagom mycket på gång.
Och tänk att det kan kännas så fast jag jobbar i helgen =)

På torsdag ska vi på hockey, en helt betydelselös match eftersom det hela blev klart redan igår.. Så det blir nog en enda lång hyllning ;-)
På fredag ska vi eventuellt upp till sthlm och gå ut och äta med mamma och morbror med familj, och mormor, för hon fyller år idag.. Trevligt!
Sen är det lördag och självaste påskafton.. jag jobbar kväll :S Men jag har ändå nåt att se fram emot, tänkte försöka kompa lite, och så ska jag åka upp till Jenny och fira lite påsk. Tomas är ändå iväg på galej! Så dt verkar ju dumt att Jenny och jag ska sitta ensamma på varsitt håll på påskafton.

Nu ropar solen på mig..

Idag ska jag till kiropraktorn för förhoppningsvis sista gången på ett tag..

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0