Oj..

.. nu måste jag skärpa mig igen, nu var det länge sen jag skrev!
Kanske inte är nån som läser, men ändå =)

Idag är det söndag, och jag har precis varit ute på en morgonpromenad med Doris, det var härligt, solen skiner!
Så nu börjar det väl bli dax att sätta igång med frukosten här, är riktigt hungrig nu.. Äggmacka kanske?

Har haft en mycket skön helg, ingenting inplanerat, bara vara.. Idag ska vi fixa lite i trädgården. Göra rent ute möblerna, kanske fixa upp murgrillen och lite så.

På onsdag kommer Tomas föräldrar och stannar i två nätter, var länge sen man såg dom nu. Men nu är Ann-Mari klar med all behandling, så då ville dom passa på att komma och hälsa på.

Annars ser jag väldigt mycket fram emot lördag =) Då ska jag få partaja med både Lenisen och Katta på samma gång, dubbelt så bra liksom.. Det blir nog skitakul!


Nu skriker magen.. tid att koka ägg.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Anna, det var längesedan jag kikade in här ;) Nu har jag läst och kikat på bilder. Härligt att du fortsätter att skriva, för nu ska jag minsann komma hit oftare. Hoppas att du mår bra och att vi kan ses snart på nån uteservering eller nåt. Hör av dig!! Kramar. Och tack för ditt inlägg i vår blogg :)

2009-04-19 @ 10:32:39
URL: http://hem.bredband.net/b790892/
Postat av: Anki

Jag läser ;-)

2009-04-20 @ 11:29:46
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0