Halva....

.. semestern har gått!

Ochjag har visst tagit semester från bloggen också ;-)

Har haft fullt upp mest hela tiden, men det är bara kul!
Haft besök av bland annat Jocke, Angelica, Mange och Ette..
Igår var jag med min f.d kollega ute på Fjäderholmarna och åt lunch, riktigt mysigt.
Och i söndags var Tomas och jag i Trosa och lunchade, också riktigt najs.

Idag drar Lenisen, jag och Doris till stugan för en helrätt tjejkväll, ska bli så himla mysigt.
Och på lördag ska jag äntligen få träffa Jenny, var helt enkelt skitlänge sen :(

Sen bär det av till Götelaborg, som sagt.. fullt upp :-)

Sitter och funtar på om jag ska orka lägga upp lite bilder.. några tror jag att jag orkar.


Grillstugan hos Tomas föräldrar.


Finska skärgården.. observera mina rosa foppisar ;-)




Vackra norrland








Trosa


Det var vad jag hade att bjuda på för denna gång.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lina

Vet du jag har också rosa foppisar på jobbet :D

2009-08-12 @ 16:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0