:)

Här sitter jag, klockan är strax efter sju. Kunde inte somna om när Tomas hade åkt till jobbet, var så himla hungrig.
Så jag gick helt enkelt upp och åt frukost, sätta på en tvättmaskin har jag hunnit med också. Funderar på om jag ska lägga mig en stund till ;)

Snön fullkomligt vräker ner, och måste ha gjort så under natten med, för det är ca 10 cm ute, så mysigt så.
Skönt att man inte behövde ut och åka nu på morgonen, jobbar inte förrän ikväll.
Har en hund som inte vill äta, hon som brukar vara så hungrig, men maten står orörd.
Hon har suttit en bra stund och stirrat ut genom fönstret, på snön, hon fullkomligt älska ju snö.
Men vi får nog allt vänta en stund med att gå ut, vill gärna att det ska bli lite ljust i alla fall. Så nu ligger hon på sin filt, och sover. Skönt med en morgontrött hund :) Hon skulle inte tveka en sekund att följa med om jag skulle gå ner mot sovrummet igen.. hehe

Jag har nu 4 arbetsdagar kvar innan jul, skönt.
Ska bli otroligt skönt att vara ledig hela julhelgen, det var länge sen det hände.

Julgodisbaket i söndags gick fint. Vi hade bestämt att vi skulle göra tre olika sorter, men av någon konstig anledning blev det fem sorter :)
Knäcken blev aningens hård, men men.

På fredag ska vi till pappa och välja ut och hugga en julgran, vore riktigt najs om det är snö då. Så himla mysigt att gå i skogen och leta efter en fin gran, fast det är inte alltid så lätt.


Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0