Oh holy night..

.. spelar dom på radion nu, vilket måste betyda att det snart är jul :)
Jag ser verkligen fram emot julen iår, är ledig hela julhelgen.
På julafton ska vi till pappa och Anita, hoppas att det kommer lite snö också, det skulle ju vara pricken över i!
Mysigt att få fira jul ute på landet, nog för att vi också bor på landet, men det är inte riktigt samma sak.
Igår satt jag och knåpade lite på julkort, kul att göra själv, men det blir inte så många, bara till mormor och Tomas mormor och så.

I helgen hade vi svärföräldrarna här och på lördagen var det 60-års middag, allt gick fin fint. Men nu är det ganska skönt att ha huset för sig själv igen :)

Har lite träningsvärk idag, var på Friskis igår och jag vet inte vad det var med mig, körde verkligen järnet, orkade saker som jag inte orkat förut. Kul när man ser framsteg och det är ju så skönt att få ta ut sig ordentligt!

Jag ska jobba inatt, och har bestämt mig för att bara vara hemma hela dagen, ända tills jag ska åka till jobbet, skönt faktiskt. Annars håller man på och flänger och far så himla mycket.

På söndag ska vi göra julgodis med Linda och Chrille, det blir mysigt det. Vi gjorde det förra året med, riktigt gott.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0