Snabbmeddelande

Skriver en liten snabbis bara innan jag ska ge mig iväg till Friskis :)
Tänk att jag har fastnad för det, helt otroligt. Och mina knän klarar av det också, gör lite ont
ibland när man ska springa mycket bara.
Det är nästan så jag längtar till varje gång jag ska få gå på jympa :)

Idag har jag mest slappat, varit och handlat lite och varit och hälsat på mormor har jag också hunnit.

Jag har bara 7 arbetspass kvar innan jul, det känns helt okej.
Men shit vad tiden går fort. Åren bara svischar förbi, nästan läskigt! Man vill pausa lite.

Våra katter är förkylda alla tre, stackarna. Dom nyser och hostar, dom har väl smittat varandra.
Fast det låter rättså sött när dom nyser.

Baj baj

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0