Som vanligt..

Ja det mesta är så vanligt här.. händer inte så jättemycket.
Jag jobbar kväll hela veckan, men som tur är så är jag ledig torsdag och fredag, skönt när man ska jobba helgen.

I lördags var vi och firade Lindas födelsedag, vi fick en mycket god middag hemma hos dom, sen drack vi lite gott och spelade spel, en lugn och mysig kväll =)
I söndags var jag och mamma på Ikea och shoppade lite... riktigt trevligt var det. Inte ofta man umgås med mamma bara hon och jag. Jag köpte två barstolar, en tavla och lite annats smått och gott. Och förstås en himla massa värmeljus...

Jag håller mina 10 000steg om dagen, för det mesta! De flesta dagar kommer jag upp i 11- 13 000, men jag ska erkäna att det finns dagar när det bara blir 8 000 också ;-)

Kom på att jag kanske ska lägga upp lite bilder från i lördags..
Ska bara hämta kameran.. ett ögonblick..


Jag kan ju säga att i ett av spelen vi spelade fanns det ett par skitsnygga brillor som man var tvungen att ha på sig för att kunna läsa vad som stod på korten =)


Doris är väldigt intresserad av matlagning..




Linda var först ut med att få ta på brillorna..


Sen Henkes tur




Så var det med det..

Kommentarer
Postat av: Lenisen

Vad fint de har det!

Och vad duktig du är med dina steg, det är ju kanon ju!

Ska bli nice att hänga i baren nästa gång vi är hos dig... =)

Trevlig Torsdag och Fredag!

2009-02-11 @ 09:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0