Veckorna går..

Tiden går så sjukt fort känns inte som om man hinner med knappt.. Galet!

Idag är jag ledig, håller på och pular lite här hemma, ska strax hänga en maskin tvätt, och in med en ny!
Helgen som var va en jobbhelg, skittråkigt! Jag spyr på att jobba varannan helg..

Men helgen som kommer blir desto bättre, på fredag ska Katta och jag ut och käka, dricka lite vin och snacka skit, det var så otroligt länge sen vi gjorde det, så det är verkligen på tiden =)
På lördag ska Tomas och jag fixa en lite lyxig middag och bara ha det mysigt, eftersom jag jobbade på alla hjärtans dag.

Imorgon ska vi till Zinkensdamm på bandy Hammarby- Västerås, "plastbrorsan" Stefan spelar i Västerås, så man får passa på att åka och heja lite när dom spelar i närheten. Så det så..

Jag är allvarligt bekymrad för en sak.. och det är att Lenisen och jag har totalt osynkade scheman, och då menar jag TOTALT! Vi har båda 4 veckorsschema.. och vi har suttit och gått igenom hela schemat tillsammans, det finns ingen INGEN dag som vi kan träffas! Vi måste alltså antingen byta och mixa på jobbet, eller ta ledigt, för att kunna träffas och dricka vin i framtiden.. Förstår ni? Hur ska vi göra?
Lenisen du måste skaffa webkamera omgående, så vi i alla fall kan få se varandra någon gång!!

Nu ska jag hänga tvätten
Kram

Kommentarer
Postat av: Lenisen

Jaaa, webcam och semester!

2009-02-25 @ 13:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0