Åter till livet

Vi har internet, jag har ny mailadress, livet rullar på ganska bra, jag är nöjd med det mesta faktiskt =)

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från senaste tiden, men det sket sig kan man säga, för jag hittar inte den där lilla grejen som man sätter minneskortet från kameran i, men jag hoppas att den dyker upp snart.
"Kontoret" är det ändå nästan som vi inte har fått ordning på än(tror att den ligger där nånstans), och det har vi gjort med flit, för bror min ska komma och tapetsera åt oss där nu i dagarna. Sååå vi tyckte inte det var någon idé att börja "fixa ordning" där.. hehe! Ska bara välja ut några fina tapeter också.

Jag kan berätta att Doris har slutat på dagis, det var inget för henne, hon blev superstressad av att sitta i en box, med hundar som skäller runtomkring, och det förstår jag! Lilla skruttan..
Så nu har vi haft sån tur att vi har hittat en dagmatte som kan hjälpa oss ibland, det är ju inte så ofta vi behöver hjälp, jag jobbar ju mest kväll. Det är en jobbarkompis till min mamma, som har gått i pension, hon är totalt hundgalen =)
Hon var här häromdagen och hälsade på, verkade jättebra, så det ska nog bli bra för Doran.. Känns skönt!

Jag har ju fortfarande provanställning på mitt jobb, den går ut sista februari, och jag hoppas innerligt att jag får vara kvar!  För jag trivs så himla bra..! Det är ju tyvärr kärva tider för Vidarkliniken nu, som för så många andra!
Ska hoppa in några nätter nu i januari när det fattas folk också, det känns okej. Till skillnad från mitt förra nattjobb så behöver jag ju inte sitta och åka runt i en bil själv på nätterna nu, utan får vara inne i värmen hela natten, det är dessutom 3 st som jobbar på natten, så man har ju lite sällskap.

Jo jag undrar en sak.
Är det någon som läser min blogg? Är det någon idé att jag fortsätter skriva?
Jo jag vet att jag måste vara bättre på att uppdatera, om jag beslutar mig för att fortsätta bloggandet så ska jag skärpa mig på den biten nu när vi har internet igen.

Take care!


Kommentarer
Postat av: Jenny-Penny

Jag läser ju så självklart ska du fortsätta att blogga gumman:-) Puss

2009-01-08 @ 10:27:10
Postat av: Lina

Och jag läser också ;) Tycker det är dags att ses snart! Alldeles för längesedan. Kramen

2009-01-10 @ 11:56:51
Postat av: Cissi

Jag läser. SÅ för min del får du gärna fortsätta. ;-)

2009-01-10 @ 23:27:25
Postat av: Sandra

Jag läser faktiskt din blogg väldigt ofta, här har du länken till min nya blogg.

Säger som de andra,

dax å träffas snart, det var så länge sen.



puss å kram

2009-01-12 @ 13:24:46
URL: http://myworldisforme.bloggagratis.se
Postat av: Lenisen

Klart jag läser!

Ses så snart vi kan få till det!

<3

2009-01-12 @ 18:32:49
Postat av: Lenisen

Klart jag läser!

Ses så snart vi kan få till det!



<3

2009-01-12 @ 18:34:46
Postat av: Anonym

Klart jag läser!

Ses så snart vi kan få till det!



<3

2009-01-12 @ 18:35:16
Postat av: Anonym

Klart jag läser!

Ses så snart vi kan få till det!



<3

2009-01-12 @ 18:36:18
Postat av: Anonym

hahaha, oj vad jag läser! =)

2009-01-14 @ 10:23:13
Postat av: Anki

Jag läser ju oxå så fortsätt uppdatera

2009-01-15 @ 15:49:40
Postat av: Kattis

Jag läser oxå då och då så fortsätt blogga... Lenisen verkar läsa den ofta så det är nog bäst att fortsätta ;) Tänkte nog oxå börja blogga igen ska bara få arslet ur vagnen. Kram

2009-01-26 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0