En vanlig måndag

Det snöar massor ute, hoppas det får ligga kvar ett tag. Men säkert inte, det är ju nästan plusgrader..

Nåja..
Ska strax gå ut och gå igen, innan jag åker och jobbar..
Känns fasiken som om jag bor där!
Idag ska jag från min boss om hon vet hur det blir efter min provanställning, känns ju som att det snart är läge att få veta det. Men vad sjutton skulle dom göra utan mig, jag som jobbar hela tiden? :-P

Jag har dammat av min stegräknare, tänkte att det kunde vara skoj att se hur mycket man går på dagarna, och ha som mål att man kanske går minst 10 000 per dag.

I fredags var ju Lenisen här förresten, det var mycket trevligt, precis som vanligt..

Imorgon ska jag försöka sova länge, ska jobba 3 nätter i veckan.. vi får väl se hur det går! Tröttmössa som man är..

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0