...

Okej, jag är inte upprörd längre, allt är frid och fröjd =)

Sitter i soffan och kollar på tv, har precis tittat på det där nya programmet på tv4plus, Såld på hus, det var riktigt intressant faktiskt.

Imorgon jobbar jag kväll, sen på torsdag vart jag tvungen att byta till förmiddag, så då ska Doran vara hos sin nya dagmatte =)
På fredag kommer Lenisen, äntligen! Det är nog det värsta sen vi flyttade, att jag inte kan träffa henne så ofta som jag skulle vilja, svårt när vi båda jobbar mycket kvällar och helger.. Men på fredag så =D

Nu ska vi mysa vidare..

Puss

Kommentarer
Postat av: Lenisen

Hoppas det gått bra i dag med nya dagmatte, kanon ju att hon får vara hos dagmatte i stället för dagis!

Vi ses i morgon!

=D

2009-01-15 @ 10:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0