Fredag

Fredag och jag är ledig, helt okej!
Ska ju dessutom få träffa Lenisen ikväll.. wiiiii

Synd bara att jag jobbar resten av helgen.

Idag sov Doris och jag länge, härligt! Sen gick vi ut på en liten morgonpromenad och sen åt vi frukost!
Nu ligger och hon sover igen, vilar upp sin inför dejten med Tjabo i eftermiddag =)
Jag ska nämligen åka till Gnesta en sväng idag, plocka lite i gamla huset, och då har Doran den turen att få vara hos Lena och Tjabo under tiden, vissa har det bra..
Och jag ser på klockan att jag borde egetligen åka om typ en timme, dax att sätta igång kanske..
Skulle ju behöva torka golvet, får se om jag hinner.

NU ska jag iaf tända en brasa

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0