Hall of fame..

Eftersom jag inte kan lägga ut några nya bilder just nu (ska leta efter fluppen idag)
så tänkte jag att ni skulle få ta del av några av mina favoriter som jag har publicerat på bloggen redan..

Håll till godo =)





Som ni ser blev det inga bilder alls... eftersom jag hade raderat dom ... pucko!



Men miffoblogg.. Nu kommer jag ju bara åt de senaste bilderna jag har lagt upp, inte hela arkivet! Ska mixtra lite och se om ni kan få se några fler..

NÄÄÄ nu blev jag arg och lessen!!

Hade lagt till massa nya bilder nu.. typ 20 st, och så skulle jag bara gå in i bildarkivet och kolla en grej, då försvann allt utom det här ovanför!
Och dessutom så raderade jag nyss dom bilderna som försvann.. bah!


Intressant inlägg det här..
Nu ska jag städa istället.
Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men bilen går bra i allafall?;-) skratt



Puss

2009-01-13 @ 21:03:14
Postat av: Lenisen

Men bilden ovanför då?

Kan ju inte se ens den ensingång.

8-(

2009-01-15 @ 10:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0