Kvällsvecka..

Ja den här veckan är en riktig "kvällsvecka"..
Jobbar bara kvällar, lite skönt och lite tråkigt!
Imorgon är jag ledig :-)
Trivs superbra på den nya avdelningen, och jag hoppas hoppas hoppas att jag får vara kvar!

I fredags var jag och hälsade på Jenny, när jag kom så hade hon strömavbrott, så vi fick gå ner till Robert som bor några våningar under henne och låna hans kök.. haha! Självklart i utbyte mot att han fick äta middag med oss. Men det gick bra och det vart en god och trevlig middag!
Lagom till vi hade ätit klart så ringde fastighetsjouren och kom och fixade elen i Jennys lägenhet :-)
Senare så gick vi ut, svängde våra lurviga och hade allmänt skitkul!

Åh jag är så irriterad över att vi inte hittar den där fluppen så att jag kan lägga in korten från kameran i datorn.
Har ju massor med bilder som jag vill visa er!

Nu måste jag äta lunch, sen gå en promenad med gumman inna  jag åker och jobbar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du, allmänt skitkul var ett bra uttryck... Alltid lika skoj när du är här och hälsar på gumman, helt galet:-) Du o jag... och så lite Lemon på det, ja då är ju kvällen gjord;-) Puss

2009-01-12 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0