Natt

Nu är klockan halv fem och jag sitter på jobbet och bloggar från mobilen och äter en smörgås.. Har faktiskt gjort det mesta som ska göras, så min nästa uppgift är att dela ut morgonmedicinerna, men det är inte förrän vid halv sju. Så nu gäller det att döda lite tid. Picka på fimp, Picka på servettludd :) Jag är så himla sugen på cola, det vore toppen med ett stort glas cola light! Ska köpa med mig det till i natt. Nu har jag lagt mig på sängen här på jobbet, skönt att vila lite.. Och när jag kommer hem ska jag krypa ner i sängen med doris, så mysigt så! Men först måste vi ju gå morgonpromenad, inte precis vad man är sugen på när man kommer hem efter att ha jobbat natt, men nödvändigt! Nu kommer tidningsbilen.. Ha en bra dag! Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0