Stockholmsvirus..

Igår hade jag en trevlig vinkväll med Jenny och Gabbe, skoj skoj!
Men..
Av någon konstig anledning så får jag alltid nåt slags "Stockholmsvirus" när jag är hos Jenny, det visar sig genom huvudvärk, lätt illamående och en väldig trötthet. Jätteskumt.. fattar inte ;-)

Idag har jag tagit det väääldigt lungt, viktigt att vila upp sig ordentligt när man ska jobba hela långa helgen!

Ikväll kommer Pontus och hälsar på, kul, det var länge sen!

Ja men nä.. jag tror att jag tar Doris och lägger mig och vilar lite..
Hihi

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mm det där viruset du pratar om är riktigt knepigt... Har råkat ut för det både en och två gånger...ha ha

Puss i ljumsken

2009-01-29 @ 14:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0