Holy macarony

Vad det är varmt!
Jag klagar absolut inte, jag bara konstaterar =)
Jag prickade in mina 4 dagar ledigt ganska bra tror jag.

Har precis varit och hälsat på mormor, hon verkar mycket piggare och ser ut att ha det jättebra där på Artursberg. Hon verkar även lite klarare i knoppen. Men det är klart min mormor är en väldigt social person som gillar sällskap, och när hon blev ensam och sittandes själv i en lägenhet allt som oftast, så kan man ju tänka sig att hjärnan säckar ihop lite. Men nu verkar sällskapet och att hon alltid har någon att prata med ha gjort att knoppen har fått mer stimulans och börjat vakna till liv igen. Riktigt kul att se =)

Tjejemiddagen hos Lena var riktigt kul, väldigt lyckat!

Ikväll ska jag åka upp till Jenny, vi drar nog iväg nånstans och dricker lite (mycket) rosé skulle jag kunna tänka mig.
Det ska bli mysigt!

Sitter och funderar på om jag ska klippa gräset, orkar man det i denna värme?
Den som lever får se..

Kram

Kommentarer
Postat av: Jempa

Ja det finns ju inget mellanläge när det gäller rosévinsdrickande....ha ha... Allt eller inget:-)

Puss

2009-07-02 @ 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0