Snabbt och kort

Solen skiner, det är varmt och jag jobbar!!

Men om 4 timmar är jag på väg hem.. weee

Ikväll ska vi till Linda och Christoffer och grilla och dricka vin :-) Lite kubb blir det nog oxå!
Igår badade jag för första gången iår, och om jag tänker efter är det nog faktiskt några år sen jag badade i Sverige.
Har bara badat utomlands..

Ser fram emot nästa vecka.. På tisdag ska jag till Lenisen, vi ska ha tjejkväll, tror att vi blir 7 st eller nåt sånt. Det blir mysigt det! Och på torsdag ska jag till Jenny, var ett tag sen nu, faktiskt alltför länge sen. Men det blir så, svårt när man jobbar så oregelbundna tider om man jämför med kontorsfolket ;-)

Baj so lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0