Sommar sommar sommar..

=)

Äntligen har värmen kommit! Hoppas den är här för att stanna..
Fy vad klyschit det låter.. hehe
Synd att det är så himla långt till semestern bara..

Midsommarafton var som vanligt mycket trevlig, lagom av allt, förutom regnet som var fööör mycket!
Ni ska få lite bilder när jag lyckas få till det med sladdar och allt här i nya datarummet.

Idag har mamma och jag varit på Saltå Kvar och ätit lunch, mycket gott, men lite dyrt, fast det är klart allt är ju ekologiskt =)
Sen har vi även farit runt i lite affärer, men jag gjorde faktiskt inte slut på så många kronor, köpte ett läppglans. (som om jag inte skulle ha tillräckligt många, hihi)
Sen har vi även varit och hälsat på lilla mormor som är på Artursbergs kortidsboende pga av det brutna benet.

Nu på eftermiddagen har jag till och med hunnit klippa lite gräs.
En bra dag helt enkelt!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0