Illa illa..

Jag mår illa.. huh.. Hoppas att jag inte är på gång och bli magsjuk!
Kände när jag åt att det kändes inte rätt i magen.. hmm
Tog en näve vitpepparkorn, det ska ju vara bra säger dom! Hoppas det funkar..

Idag fyller Xander 4 år, stora kille.. Ringde och grattade honom förut, han blev glad, och talade med
stor entusiasm om att han hade fått en lång lastbil och en kort lastbil som var vit, samt en Pettsson och Findus film :-)
Tror nog att han hade fått lite mer än det oxå, men okej!

Har en natt kvar att jobba. Att jobba två nätter är helt okej, det funkar. Det blir liksom bara första och sista natten :-)
Idag när jag kollade mitt konto för att se hur mycket lön jag fått, så hade jag fått 376kr.. lite snålt kan tyckas, men så är det inom vården.. Nä skämt åsido, det hade blivit nåt knas. Ringde till min chef, och hon har nu fixat så att jag ska få mina pengar, dock kanske det inte blir förrän nästa vecka.

Imorgon ska jag äntligen få träffa Lenisen, det var toklänge sen, så det ska bli riktigt kul! Vi har nog en del att skvallra om ;-)

Nu ska jag vila lite och hoppas att illamåendet ger med sig..

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0