Ledig

Efter att ha jobbat 8 dagar i rad är jag nu äntligen ledig imorgon!
Ska till kiropraktorn igen då..

Jag vet förresten inte om jag har så väldigt mycket att förtälja just nu.
Ska tänka lite...



Joo, jag var ju hos Lenisen i fredags, det var skoj skoj! Fick massa gott att äta och dricka.
Och mycket prat blev det =) I like!

Har också upptäckt att någon har försökat bryta sig in i min bil, det är himla snart eftersom låset är trasigt och bilen alltid är upplåst =) Men dom lyckades ju bryta sönder låsen på båda sidorna helt, så nu ser det för jävligt ut!
Vet inte riktigt när det hände (eftersom jag inte kan låsa bilen så har jag ite sett det eftersom det har varit mörkt för det mesta när jag kommit till bilen) men jag kan ana att det kan ha varit natten mellan måndag och tisdag när den stod parkerad i östertälje! Grrrr

Ikväll blir det hockey och lite vin =) Jag har ju min helg nu!
Även om den är kort!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0