Long time no see..

Ja nu var det ett tag sen.. fy på mig!

Har hunnit med en del sen sist tror jag bestämt.. Har varit lite sjuk, jobbat mycket men även gjort roliga saker..
Bland annat varit ute och slagit runt med Katta och varit på 20-års kryssning med Bästa Jenny :-)
Vi bodde i lyxsviiiit och hade det riktigt bra, tror jag ska dela med mig av några bilder från hytten. Vi hade så kul och mådde så gott när vi blev så uppassade av våran egen hyttvärdinna... hehe

Idag ska jag åka till Flen och besikta bilen, varför så långt bort tänker ni!
Jo, för att jag besiktade alltid där när jag bodde i gnesta, och jag har fått för mig att dom är lite snällare där ute på landet, inte lika petiga :-)
Jag ska även försöka få till en klipptid närmase tiden, för gud så jag ser ut i håret nu, som en rishög!

Jag ser att klockan börjar bli en del, så det är dax för mig att åka.. får återkomma med bilderna

Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0