Mobilbilder

Bjuder på lite blandade bilder som jag hittade i min mobil..
Gamla och nya, dåliga och bra..






Kottar..

Lenisen som man är van att se henne ;-)


Zinnia


Busig kossa



Hehe.. Jag är först i Xanders familj..




Sån är hon efter några glas vin


Jag tycker inte ens om öl.. :-)




Rosa bubbel hos Lenisen


Gunnar






Det var halt på dagens promenad


Nybökat av vildsvinen.. så ser typ hela skogen ut, lite trist


Jag tar mig ett bad i diket





Den underbara kattungen som vi hittade övergiven bakom huset, den dog tyvärr efter några dagar.
Var så smal och utmärglad..


Oliver tältar

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh herregud jag är ju me, trodde inte jag kunde fasta på bild ;)

2009-03-18 @ 09:34:50
URL: http://tattens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! Vilka härliga flashbacks!

2009-03-18 @ 10:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0