Sne..

Nu har jag hållt på och pillat här igen.. Men som ni ser är det lite snett och så, det bjuder jag på!

Ledig idag.. och vädret är som det är, skittrist! Men men,,
Ska ta och städa lite nu, för det är som ett sandtag på golvet här, blir lätt så när man har en hund och det är lerigt och skitigt ute, men det kan det väl vara värt för att få ha en Pälskling :-)

På fredag ska jag till Bondegatan på tjejmiddag, det ser jag såklart fram emot.. Alltid lika kul!

Blir ju förmodligen varslad från jobbet också.. trist!
Ska få reda på hur det blir innan 24 mars, men det ser inte så ljust ut..

Dax att sätta fart..

Kommentarer
Postat av: Jempa Bempa

Jag ser verkligen fram emot fredag, ska bli så kul med vin o tjejsnack:-)

2009-03-17 @ 12:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0