En onsdag bland alla andra..

.. men imorgon är jag ledig! =)
Då ska jag umgås med min bror och min guddotter!
Och hon ska vara kvar här hemma hos mig medan brorsan åker och tränar.
Det blir premiär för henne att vara utan mamma och pappa, och jag får den stora äran.. hihi
Men lite nervös blir man ju, tänk om hon blir helt jättelessen =(
Näää, det kan man väl inte bli när man är med faster heller... hehe

Återkommer med bilder och rapport hur det har gått.

Annars händer det inte så mycket.. Ska åka och jobba om några timmar.

Vi var ju ute på Torekällberget förra helgen, det var mycket skoj! Första var jag, Lenisen och Cathrine här, sen åkte vi till nykvarn på tjejfest =) Sen blev det stortaxi in till Berget! Najs najs

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0