Jag märker..

.. att det var ett tag sen jag skrev nu.
Borde alltså ha en del att berätta.. hmm
Vi ska se vad jag kan komma på!
Att ha Zinnia här gick bra, vi var ute på promenad och hon somnade =)
Vad kan jag ha gjort mer?...
Hmm.. Jag har besiktat min bil, och den gick igenom, skönt!
I lördags var Jenny och jag på fest i Enhörna, hennes bror fyllde 40 år, det var mycket trevligt, solen sken och det var underbart. Senare på kvällen åkte vi hem hit och grillade, det var inte så pjåkigt det heller. Sen blev det singstar för hela slanten =)

Och min lilla Oliver har ju gjort illa svansen, det är troligtvis någon/något som har bitit honom, han har ett sår sätt igenom svansen. Så det har blivit några vändor till veterinären. Från början så var det bestämt att han skulle vara tvungen att amputera svansen, lite ledsamt, för dom trodde inte att den skulle kunna läka, den bara hängde.
Men nu verkar det som om den blir bättre och bättre, och på besöket igår sas det att vi kunde avvakta och se, eftersom den har blivit så mycket bättre på så kort tid.. så håll tummarna!

Nu har våran tvättmaskin gått sönder =( Typiskt.. allt som kostar mycket pengar händer nu! Bah..
Tvätthögen växer..

Imorgon efter jobbet funderar vi på att åka upp till stugan och hälsa på.. I så fall tar vi med Oliver oxå, för han måste ju ha sina mediciner .. hehe. Familjen Tykon, tar med katten och hunden och hela faderullan!

Jag ska lägga upp lite bilder från senaste tiden sen, fixar det i eftermiddag.

Skulle det inte vara sol idag?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0