Bettna

Nu sitter jag här utanför Bettna, mellan Flen och Nyköping, hos pappa och bara myser!
Ruggigt väder ute och jag sitter och tittar på lågorna i kaminen framför mig, riktigt najs.
Ska bli bjuden på god mat ikväll, lax.. Mumma!

Imorgon på vägen hem ska Doris och jag åka förbi Lenisen och Tjabo, fika och busa lite.. Vilka som gör vad får ni gissa er till ;)

Gårdagskvällen var mycket trevlig, som alltid i Jennys sällskap :)
Vi lagade god mat, kollade på fotbollen(som inte var mkt att se) och sjöng singstar. Och vi gick och la oss tidigt, vilket var skönt när man vaknade i morse. En perfekt kväll helt enkelt..

Pappsen är inne i Flen och handlar och hämtar Anita från tåget, medans Doran och jag gör oss hemmastadda..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0