Förkyld?

Mår lite halvdant idag faktiskt om jag ska vara ärlig, och det ska man väl?
Ont i halsen, kill i näsan och lite ont i kroppen.. hoppas jag inte blir sjuk.
Men oddsen känns ju ganska dåliga :(

Annars då?
Ledig idag, mycket skönt!
Gick upp tidigt, tog en kopp te, slappade framför datorn en stund, nyss hemkommen från en promenad med Doris, och nu ska jag äta frukost. En riktigt mysig morgon om jag får säga det själv.
Just det, har redan tvättat två maskiner tvätt också :)

Ser fram emot lördag, inte för att jag ska jobba, utan för att Jenny och Gunnar kommer på lördag eftermiddag.
Laga mat, dricka vin, prata skit och bara mysa :) Det är grejer det!

Magen skriker efter frukost..

Baj

Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp på lördag kommer jag och Gurkan äntligen ut till er på besök:-) Ska försöka få med mig lite svamp också! Puss i ljumsken

2009-10-07 @ 10:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0