Sjuk och frisk

Har varit lite krasslig några dagar, men nu känner jag mig ganska fit for fight igen, skönt!
Så imorgon blir det jobba, har två kvällar nu tisdag och onsdag. Torsdag ska jag på kurs i Sthlm.

Och vet ni vad jag ska göra mer på torsdag?

Håll i er nu, sätt er ner, håll någon hårt i handen...
Jag ska följa med mamma på ett jympapass på Friskis&Svettis.

Tänkte att nu när cykelårstiden börjar ta slut så måste man ju hitta på nåt annat sätt att
röra sig. Och jag är nog lite sån att jag vill gärna ha sällskap, blir lättare att komma iväg då.
Så jag tänkte att jag hänger med mammsen på jympa, testa kan man ju alltid göra.
Jag blir lite bitter bara, för dom flesta har ju sånt där friskvårdsbidrag eller vad det heter från sitt jobb, så att dom betalar om man köper tex ett årskort, har vi det på mitt jobb? Nä! Har vi några förmåner överhuvudtaget? Nä! Har jag den sämsta lönen i världshistorien? Ja! Typ så..

Men men..

Idag blir det en fläskfilégryta till middag, vet inte riktigt hur jag ska göra än, men det blir nog bra till slut!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Kan ju lugnt säga att jag har lika många förmåner som dig dvs zip zero NOLL!! Och lönen....ja vad ska jag säga....den gör ju ingen rik direkt. Inte ens i närheten faktiskt...och självklart när man går hemma så är den ännu sämre ;-)

Kram

2009-10-20 @ 09:34:45
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0