Solen skiner

Tänk att jag för en gångs skull prickade in en ledig dag med fint väder! Det är en riktigt fin höstdag och jag, Linda och Doris ska snart ut i skogen och se om vi hittar nån svamp.
Har bestämt mig för att inte göra nånting idag, förutom sånt jag vill.. Jobbade dubbelpass igår, 15 timmar. Och det var så tokstressigt heeela tiden. Då är det inte kul. Det går bra att jobba dubbelt när det är normalt tempo och allt flyter på som det ska, men när allt är kaos och man bara vill gråta efter första passet, då är det inte kul att fortsätta ett till. Igår när jag kom hem kändes det som om jag hade jobbat natt, så trött var jag..

Helgen med Karin var mycket trevlig :) God mat och dryck, vi spelade spel, promenerade.. ja vi hade det bra helt enkelt.

Jag har lite ont i halsen till och från, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med Friskis ikväll. Får känna efter under dagen.

Har jag nåt mer att berätta för tillfället?
Nä jag tror inte det..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0