vad ska jag hitta på?

Ledig idag med, så himla skönt :)
Men jag känner liksom att jag vill göra nån nytta, hade planerat att ha en riktig slappardag, men jag kan ha lite svårt för det ibland, blir liksom rastlös.. (vilket Tomas kan bli galen på)
Känner för att måla om nåstans eller nåt.. hehe
Ska se vad jag kan hitta på.. men förmodligen blir det ingenting.. Hehe

Kratta löv kanske? Nä, det är nog ingen idé än förresten, det finns ju så mycket löv kvar på träden än.

Hört rykten om att det snöade imorse förresten. Längtar lite till Jul om jag tänker efter, det är mysigt det.
Tänk att få sitta med lite glögg och en tänd brasa och titta på "Jul med Ernst".. där snackar vi hög mysfaktor. Visst?

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Anki

Jaaaa jag längtar oxå till Jul med Ernst nu när du säger det. Mysigt!

2009-10-13 @ 16:01:31
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0