Home sweet home..

Äntligen har vi fått komma hem.. Det var väl skönt med lite extra semester, men det var jobbigt att inte veta NÄR man får åka hem, det mesta av njutningen försvann.

Men i övrigt har vi haft det jättehärligt!

Jag fick feberattacker några nätter, men det var ändå inget som störde semesterfriden så mycket.. det var bara en dag som jag mådde riktigt dåligt och låg på rummet hela kvällen och hade feber.

Jag återkommer med lite bilder och så vid senare tillfälle..

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma med Doris, har längtat otroligt mycket efter våra djur :)

Ska ta mig en kopp gott te, för det har jag också längtat efter!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0